חדר ילדים, מעצם היותו כזה, חייב להיות מקום נעים. האווירה בו צריכה להיות חיובית עבור הילד, שחייבים, מבחינתם, להיות מוקפים בלא מעט אטרקציות. בשנים האחרונות, הלכה והתגברה התפיסה לפיה דרך יעילה, זולה ופשוטה במיוחד ליצור חדרי ילדים מעוצבים היא באמצעות מדבקות קיר מיוחדות. לפניכם מספר הצעות, לא בהכרח טריוויאליות, לעיצוב המושלם של חדר הילדים שלכם.

חדר ילדים חיות

מגיל צעיר, מלמדים את הילדים לזהות את החיות השונות, כמו גם את הקולות שהן משמיעות. החיות פותחות את מימד הסקרנות עבור הילד, מאפשרות לו לפתח את הדימיון ומלמדות אותו לא מעט על העולם בו אנו חיים. לכן, ברור מדוע משחקי ילדים רבים, דוגמת פאזלים אישיים לילדים או בובות, מעמידים במרכז את בעלי החיים.

חדר ילדים חיות

את החיות ניתן להכניס לתמונה גם באמצעות מדבקות קיר, בגדלים שונים, המציגות חיות בודדות, או אפילו "סצנה" של מספר חיות – בחירה מעניינת היא לרכז מדבקות של חיות סביב מדבקות עצים, מה שמדמה סביבה טבעית. אם בוחרים בקונספט זה, מומלץ להוסיף גם תמונות של חיות, מצעי חיות, בובות בגדלים שונים וכן הלאה. באשר לצבע הבולט, גוון ירוק הוא בחירה מוצלחת במיוחד.

חדר ילדים - נסיכות

האפשרות הבאה, קרוב לוודאי, תדבר את אלה המשתייכות למין היפה: האפשרות של יצירת חדר ילדים בסגנון נסיכה. גם כאן, שורה ארוכה של משתנים יכולים ליצור את המראה הנסיכתי הרצוי. מבחינת הגוונים הבולטים, הבחירה הכמעט מובנית מאליה היא בגווני ורוד או סגול.

המיטה יכולה להיות מיטה רומנטית בסגנון נסיכה – למשל, מיטת אפיריון מרושתת - בעוד שעל המדפים או השולחנות (כשלעצמם יכולים להיות בסגנון עתיק או בצורה ארמון) יונחו בובות נסיכה, פיות וכיוצא בזה. אפשר למצוא כיום לא מעט מדבקות קיר המעמידות במרכזן נסיכות, כאפשרות נפוצה במיוחד היא לבחור במדבקות של דמויות "נסיכתיות" מפורסמות מסרטי דיסני.

מדבקת קיר נסיכות

חדר ילדים - מכוניות

את הסקירה ממשיכים עם אפשרות עיצובית מעניינת לא פחות, והיא יצירת חדר בקונספט של מכוניות: הדבר מתאים בעיקר לבנים, אבל ממש לא רק. מדבקות לילדים האוהבים מכוניות יכולות להיות ריאליסטיות או מצוירות, ולהכניס לתמונה כל סוג של רכב אפשרי: כאשר ממקמים מספר מכוניות במקביל, יוצרים תחושה של תנועה.

מה לגבי הרכיבים האחרים שיכולים להיכנס לחדר בסגנון הזה? גם כאן, אפשר להצביע על לא מעט פריטים. את מירב תשומת הלב יכולה לקבל מיטת מכוניות, אשר כוללת בקצותיה, תאמינו או לא, גלגלים. בחירה מוצלחת של ארון בגדים היא זו של ארון בצורת מוסך או עמדת תדלוק, כשגם את השידה או השולחן ניתן למצוא בעיצובי תחבורה שונים. פעמים רבות, הגוון הבולט בחדרים מהסוג הזה הוא אדום.

מדבקת קיר מכונית