המוצרים שישדרגו את חדר הילדים

עיצוב של חדרי ילדים הוא עולם ומלואו וניתן למצוא היום המון מוצרים בשוק כדי לגרום לחדר הילדים להיראות טוב יותר. כשמדובר בילדים שלנו תמיד נרצה לתת להם את הטוב ביותר ובמיוחד כשמדובר בחדר השינה שלהם, שהם מבלים בו את רוב היום בהכנת שיעורי בית, שינה ומשחק בשעות הפנאי שלהם. אז כדי שתוכלו לוודא שחדר הילדים של הילד/ה שלכם יראה הכי טוב שאפשר, הנה כמה מוצרים שישדרגו אותו משמעותית ויגרמו לילד/ה שלכם לרצות להראות את החדר לכל החברים שלהם.

מוצרים סביב קונספט

כשמעצבים חדר ילדים ברוב המקרים בוחרים לעצב סביב קונספט של דמות, או נושא אהוב על הילד/ה שלכם. כמו למשל מכוניות, ברביות, דובים, קשתות בענן ועוד. כך תוכלו להוסיף אופי לחדר ולקשר אותו לאופי של הילד/ה. כדי לחזק את הקונספט בחדר הילדים, תוכלו לשלב מוצרים שונים כמו מדבקות לקיר עם הדמות האהובה, טפטים בנושא האהוב, מיטה בצורות או עיצובים שונים, מנורת לילה מעוצבת ועוד. העיקר שכשמישהו יכנס לחדר הילדים, קונספט העיצוב האהוב יהיה ברור וגלוי לעין.

שילוב תחביבים

ילדים מתחילים להראות עניין בתחביבים שלהם כבר מגל צעיר וכדי לפתח את הצד הזה אצלם, תוכלו לשלב את התחביבים האלו בעיצוב של החדר. לדוגמא ניתן למקם לוחות שחמט מעוצבים, שער כדורגל או סל כדורסל, כן ציור, בית ברביות ועוד. המטרה היא לאפשר שילוב דקורטיבי של התחביבים של הילד/ה שלכם, לצד חיזוק הצד הזה אצלם. בנוסף, לא תמיד תהיו חייבים למקם מוצרים שהם כבר תחביבים קיימים של הילד/ה, ותוכלו למקם מוצרים שתרצו שהילד/ה אולי יגלו עניין בהם בהמשך בעקבות כך שהם בחדר שלהם.

נדנדת קיר

אם הילד/ה שלכם כבר גדולים מספיק כדי לשבת בנדנדה בעצמם, תוכלו למקם נדנדת קיר בחדר שלהם. הנדנדה מעבר לכך שהיא מוצר דקורטיבי יפיפה בחדר השינה, היא יכולה לשמש אותם גם כפינת קריאה או פינה להכנת שיעורי בית. תתפלאו עד כמה נדנדה יכולה לעזור בריכוז בקרב ילדים עם הפרעות קשב וריכוז. החוסר יכולת לשבת בחוסר מעש, יכול להקשות עליהם להתרכז בנקרא מתוך הכתוב, ולכן נדנדה יכולה לתרום לקשב שלהם ואפילו להצלחה שלהם בלימודים.

שילובי טקסטיל

שום חדר שינה בין אם הוא חדר ילדים או חדר הורים, לא שלם בלי להוסיף לו קצת טקסטיל. תנסו לשלב מוצרים כמו שטיחים, וילונות ומצעים מעוצבים כדי להוסיף קצת עניין ועומק לחדר הילדים. המוצרים האלו יגרמו לחדר להיראות יוקרתי יותר באופן מידי ויכולים להשלים לכם את כל העיצוב ולהוסיף בדיוק את מה שהרגשתם שהיה חסר. מעבר לכך ששימוש בטקסטיל בתוך חדר שינה הופך אותו "חמים" ונעים יותר לשהייה. בצורה הזאת ניתן להחשיך את החדר עם הווילונות גם באור יום, ולדרוך על שטיח ולא רצפה קרה גם בחורף.