אני משער שלכם כמו לי היה את הרגע הזה שחשבתם לעצמכם "אני רוצה שהמקום הזה יראה מדהים" ויכול להיות שלא ידעתם מה לעשות בשביל לממש את הרצון הזה. אחרי שתקראו את המאמר הזה, תסמכו עלי, אתם תדעו!

בכדי להפוך את החלום למציאות יש מספר דברים שעליך לדעת, ראשית כל ממה בעצם הויניל עשוי?

ויניל הוא סוג של פולימר (פלסטיק) שיכול להיות מאוד דק ועדיין עמיד. בכדי ליצור מדבקת קיר או טפט יש להשתמש בטכניקה כשבה לוקחים את הויניל הדק או העבה ומדפיסים עליו עיצוב מהמם. הדיוק של הטכניקה הזו הוא מדהים והאיכות הסופית של העיצוב היא בל תיאמן.
הויניל עמיד למים, אדי מים, שריטות והתיישנות כללית. מה שהופך אותו למתאים למטבחים, שירותים חדרי משחקים ועוד.
למען האמת הוא מתאים לכל המקומות.

אז איך הויניל יהפוך את המקום לבית החלומות שלכם?
אני מאמין בעמידות, חדות ועיצוב מתאים.
כאשר עיצבתי את המקום שלי רציתי שהמוטיב "ים" יהדהד בכל רחבי הבית. יצרתי קשר עם מעצב גרפי וביחד יצרנו סירות, ים, חופים ודגים. הכל היה צבעוני ויפה. הדפסנו את זה על הויניל ושמנו את זה איפה שהיה מתאים.

שנים לאחר מכן הויניל עדיין מחזיק מעמד והים עדיין מהדהד ברחבי הבית.

אני מאחל שהמקום שלך יהיה מדהים, אני מאחל לך שתקום בבוקר שמח עם העיצוב שלך ותלך לישון                  מחייך תודות לו. עכשיו אחרי שקראת את זה אתה יודע שיש תשובה לחלומות שלך. זו תשובה פשוטה אבל פנטסטית. אבל היי! מי אמר שהדבר הכי טוב חייב להיות הכי מסובך?

*הויניל שאנו משתמשים בו נקרא אורקל תוצרת גרמניה. תקן אירופאי שהויניל  לא פולט חומרים רעילים וכך אין בעיה לעצב חדרי ילדים ותינוקות.

מיגל מרנפלד

בעל חברת MYvinilo Israel

נחלת בנימין 29, תל אביב

0544561595