עיצוב המטבח הוא אחד החלקים הכי מורכבים ומעניינים בתכנון הבית ויש שיגידו שהוא החלק החשוב ביותר. המטבח הוא הלב של הבית, האזור בו המשפחה מתכנסת כולה לאכול יחד, ממלכת הבישולים של אמא והחלל שאליו אנחנו נכנסים עשרות פעמים ביום. אז אם אתם בעיצומו של תכנון מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים, הנה כמה מוצרים שישדרגו לכם את מראה המטבח.

מוצרי חשמל בילד אין

מוצרי חשמל בילד אין כמו תנור ומדיח כלים, יכולים לשפר משמעותית את נראות המטבח שלכם ולגרום למוצרי החשמל הכבדים הללו להיראות כחלק מארונות המטבח שלכם. את מדיח הכלים תוכלו לסדר בצורה שהדלת שלו תהיה כמו דלת ארון מטבח, כך שהאסתטיות של המטבח שלכם לא תיפגע. בנוגע לתנור, הכוונה בבילד אין היא שאפשר להכניס את גוף התנור לתוך ארון המטבח והוא לא עומד כתנור עצמאי.

תנורי בילד אין הפכו מאוד פופולאריים בשנים האחרונות, מהסיבה שאנשים הבינו שמיקום התנור הרבה יותר נוח בגובה העיניים מאשר ברצפה, כמו למשל בתנור משולב כיריים. בנוסף התנורים האלו נראים הרבה יותר אסתטיים במטבח מהסיבה שניתן לראות רק את החלק הקדמי שלהם ולא את כל הגוף, וכך הרבה יותר קל לשלב אותם עם המטבח.

מדבקות קיר דמוי אריחי קרמיקה

עולם העיצוב עובר שינויים גדולים משנה לשנה וכל שנה ניתן לראות טרנדים חדשים צצים להם. אם בעבר הייתם צריכים להשקיע בריצוף לקיר המטבח, היום כבר אין צורך. מדבקות קיר דמוי אריחי קרמיקה יכולות לפתור לכם את הבעיה הזאת גם בזול, וגם להשאיר אותכם עם אופציה הרבה יותר קלה להחליף עיצוב בעתיד, בנוסף הן גם נגד מים כך שאין לכם מה לחשוש מניקיון שלהן.

מקרר בקו ארונות המטבח

כל פעם שתפתחו תמונות עיצוב של מטבחים אף פעם לא תראו את המקרר, רוצים לדעת למה? כי המקרר הוא הדבר הכי פחות אסתטי במטבח, גוש מתכת מאסיבי שלא משתלב עם כלום. רוב המקררים הם הרבה יותר עמוקים מארונות המטבח ותמיד בולטים ויוצר קו לא אחיד במבנה של המטבח שלכם. הדבר הזה יכול לגרום למראה מטבח מבולגן ולא מתוכנן. למזלנו, היום קיימות אופציות של מקררים אינטגרליים , שנמצאים בקו אחיד עם ארונות המטבח ונותנים מראה הרבה יותר "חבוי" ואסתטי למקרר.

מדבקות קיר לפינת האוכל

אם פינת האוכל שלכם ממוקמת בתוך חלל המטבח, תצטרכו לחשוב על דרך לתחום ויזואלית את פינת האוכל בצורה כזו שתראה כחלל נפרד מהמטבח עצמו. מדבקות דקורטיביות על גבי הקיר שצמוד לפינת האוכל עצמה, יכולות לעזור בנושא וליצור לכם אשליה של חלל נפרד ואזור מתוחם בפני עצמו. מעבר לכך שהן משדרגות את המראה של פינת האוכל שלכם.