טפטים הם דרך נהדרת לשדרג את מראה הקירות של הקטנטנים שלכם ואפשרות אמיתית ליהנות מלוק ייחודי לכל חדר ילדים. הם מספקים את האווירה הנכונה ומייצרים עולם צבעוני וקסום עבור היקרים לכם מכל. כדי לבצע בחירה חכמה ביקשנו מהמקצוענים של myvinilo לקבץ בעבורנו את 5 הטיפים הכי טובים שלהם.

לא להתפשר על הבטיחות או על האיכות

כאשר אתם רוכשים טפטים לחדרי ילדים כדאי לבדוק אודות האמינות של החברה ולא להתפשר על האיכות. מומלץ לרכוש מחברה מוכרת אשר תספק לכם טפט איכותי ולזנוח רכישה של פריטים זולים אשר מיובאים מהמזרח. מעבר לעובדה שכל תיקון עלול לעלות לא מעט כסף, יש כאן עניין בטיחותי. כדאי לוודא עמידות של הטפט בתקנים מחמירים ולוודא כי הוא אינו דליק.

הדפסים של חיות זו תמיד בחירה מוצלחת 

הדפסים של חיות נחשבים במשך שנים לבחירה המסורתית של הורים רבים ולא לחינם. הרוגע והשקט שהחיות מכניסות לכל חדר, לצד העובדה שהן אהובות במיוחד על ילדים בכל הגילאים, הופכת אותם לבחירה הטובה ביותר עבור החדר של הילדים שלכם.  פרפרים חמודים או דובונים קסומים נחשב לאהובים במיוחד ומייצרים תחושת רגיעה מיידית בחדר.

טפט

סקר שוק זו תמיד הדרך לבצע רכישה

מומלץ להשוות בין מספר חנויות או אתרים לפני שאתם מבצעים את הרכישה הבאה שלכם. שימו לב שישנם מגוון רחב של טפטים ומדבקות ברחבי האינטרנט ואין להתבלבל ביניהם.  מומלץ להשוות מחירים ולא להתפתות לרכוש את הטפט הזול ביותר. זכרו, טפט טוב ישמש את הילדים שלכם במשך שנים רבות.

חפשו טפטים שניתן לנקות אותם

בניגוד לטפטים לקיר הסלון אשר אינם דורשים כל ניקוי ושומרים על המראה שלהם למשך שנים, טפטים של חדרי ילדים נוטים להתלכלך בתכיפות גבוהה. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לשאול לפני כל רכישה אודות אפשרויות הניקוי של הטפט כמו גם אודות עמידותו בפני נוזלים. טפטים איכותיים יאפשרו לכם להעביר עליהם מדי פעם מטלית לחה ולהסיר כתמים קלים ללא כל בעיה.

חדר קטן - טפט בהיר

אם יש לכם חדר ילדים קטן, הרי שיותר ממומלץ להעדיף את הטפטים הבהירים יותר ולנסות לבחור אחד שמטשטש את הגבולות של הקירות. גם הדפסים גאומטריים יגרמו לחדר של הקטנים להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת וליצור אשליה של חדר ענק

רוצים שנעזור לכם לבחור את הטפט הבא שלכם? צלצלו אל 03-6292348 עוד היום!