אם גם אתם מעוניינים באותו חדר תינוקות עליו תמיד חלמתם, חשוב שתפנו אל מומחים בתחום שיסבירו לכם הכל אודות חשיבות בחירת הציוד לחדר התינוק ויגשימו את חלומכם על ידי עיצוב החדר בהתאם לדרישותיכם. אפשרות נוספת, כזאת אשר תאפשר לכם לחסוך בהוצאות, היא פנייה אל חנות שמוכרת וילונות, טפטים וציוד נוסף לחדרי תינוק והיעזרות במוכרים המומחים בכל הקשור אל בחירת הריהוט והציוד המתאים לחדר התינוק. במאמר זה נספק לכם טיפים לעיצוב מושלם ובסטייל עכשווי של חדר התינוק, כאשר ההתמקדות שלנו תהיה בוילונות בהדפסה דיגיטלית וטפטים מודפסים לחדרי תינוקות.

נעזרים בטכנולוגיה החדשה – הדפסות דיגיטליות

אם תמיד רפרפתם במגזינים שהציגו חדרי תינוקות מעוצבים בסטייל וכעת אתם מעוניינים לעצב חדר תינוקות בסגנון העכשווי והמפנק ביותר, בוודאי תשמחו לדעת שהדבר אכן אפשרי. נכון להיום, ניתן לבחור וילונות וטפטים ולהדפיס עליהם בהדפסה דיגיטלית איכותית את אותו איור או כיתוב בו אתם מעוניינים, ועל ידי כך להפוך את החדר לחדר מעוצב ומסוגנן בטוב טעם, ממש כמו במגזינים. ניתן להזמין כל הדפסה בה מעוניינים, בין אם מדובר על הדפסת לבבות קטנים על רקע של וילונות קרם, הדפסת חיות מכל מיני סוגים על רקע לבן, הדפסה של דובים, הדפסת פילים ועוד. תמיד חשוב לוודא שהרקע של הוילונות מותאם לצבעים השולטים בחדר ושההדפסה אכן מתאימה לאופי הסגנוני שבחרתם לחדר.

טפטים בחדרי תינוקות

חדרי תינוקות מעוצבים בסטייל הם חדרי תינוקות המעוצבים בהתאם לטרנד העכשווי. אם בעבר נהוג היה לצבוע את חדרי התינוקות בצבעים בטוחים בכל מיני גוונים וכמה שנים לאחר מכן החל טרנד המדבקות קיר מטפט, כיום ניתן לראות תחייה מחודשת של טפטים בחדרי הילדים, כאשר רוב האיורים על הטפטים והוילונות הודפסו דיגיטלית והותאמו לדרישות ההורים. היצע הטפטים גדול וכל אחד יכול להזמין טפטים במגוון צורות, צבעים ומרקמים אשר מוסיפים את המימד העיצוב המרשים לחדר התינוקות. חלק מהאפשרויות הן: טפט עם פרחי לב עדינים על רקע לבן מנוקד, טפטים בקיני ורוד, טפטים שמעניק תחושה שכל החדר מלא בפרפרים עדינים בצבע המתאים לתינוק שנולד. טפטים שעליהם חיפושיות משה רבנו, מניפות צבעוניות, רובוטים צבעוניים המתמזגים בשלמות בחדר והרשימה עוד ארוכה. ניתן להחליט להדביק טפט על קיר אחד בחדר ועל ידי כך להעניק את האיזון הסגנוני בחדר או לבחור בטפטים עם צורות עדיניות ביותר לכל קירות חדר התינוקות. המבחר ענק, המוצר נפלא ומתאים לחדרי תינוקות וילדים.

בחירת וילונות וטפטים – חובה לדעת!

וילונות לחדרי תינוקות תמיד צריכים לספק מענה לצרכים העיצוביים והפונקציונליים של התינוק. לכן, חשוב שתחליטו מראש על אופן התלייה המתאים לכם (תלייה של הוילון על מוט וכיווץ הוילון, לולאות או קפלים שטוחים), סוג הבד, שיטת התפירה, רמת ההצללה של הוילון, סוג ההדפסה הדיגיטלית בה אתם מעוניינים לוילון וסגנון הוילון (הדפס עליז או עיטור עדין). לסיכום, נכון להיום גם אתם יכולים לעצב בתקציב מינימאלי את אותו חדר תינוקות נחשק אליו נחשפתם באותם מגזינים שהציגו חדרי תינוקות מעוצבים בסטייל. קנייה נעימה!