רוצים לעצב את חדר הילדים ומתלבטים מהם הטפטים אותם הילדים יאהבו? במאמר זה נספק לכם את חמשת הרעיונות הטובים ביותר לאותם טפטים לחדר הילדים. חלק מהרעיונות שאובים ממעצבי חדרי ילדים מנוסים ורעיונות אחרים הינם משאלת ליבם של הילדים עצמם. הבה נתחיל...

הבחירה החכמה ביותר – חושבים כמו ילדים ובוחרים כמו מבוגרים

הבחירה הכי חכמה בטפט לחדר הילדים שלכם תהיה על ידי כך שתסגלו לעצמכם חשיבה של ילדים ותשלבו זאת עם חשיבה של הורים. כלומר, ילדים תמיד יהיו מעוניינים בטפטים הקשורים באופן זה או אחר לדמות האהובה עליהם, כמו למשל שחקן כדורגל או זמרת אהובה.

הכללים החשובים ביותר בעת בחירת טפטים מעוצבים לחדרי ילדים הם:

  • גילאים – חשוב להתאים את הטפטים לגיל הילד. טפטים המתאימים לילד בן 4, לא יתאימו לילד בן 10.
  • התאמה לילד – הטפט שיבחר תמיד יהיה בהתאמה מלאה לאופי והעדפה של ילדכם. יש ילדים שאוהבים כדורגל ואילו אחרים אוהבים סקי קרח. יש ילדים שאוהבים מחשבים ומעדיפים טפט עם הדפסה של עכבר או דמות ממשחקי הגיימינג ואילו ילד אחר אוהב זמר או כל דמות אחרת.
  • התאמה לחדר – טפט תמיד צריך להתאים לעיצוב הקיים בחדר. אם מדובר על חדר חדש או חדר אשר עובר שלבי שיפוץ, תוכלו לבחור איזה טפט שהילד רוצה ולעצב את החדר בהתאם אליו. באם מדובר על בחירת טפט לחדר קיים, חשוב לבחור טפט בגוון המתמזג עם עיצוב החדר הקיים.
  • איכות – לא מוותרים על איכות טובה. התפשרות על איכות בינונית יכולה בהחלט להוביל לדהייה מוקדמת של הטפט או קילוף שלו ובהתאם הצורך בהוצאה נוספת על טפט חדש.

רעיונות לטפטים לחדרי הילדים שלכם

  1. דמות מסרטים מצויירים – באם מדובר על ילדים בגילאי שנתיים ועד חמש שש , תוכלו לבחור את הדמות האהובה על ילדכם מסרט מצוייר זה או אחר ולהזמין הדפסה של הדמות בגודל ובצפיפות בה אתם מעוניינים.
  2. זמר או כוכב רשת – טפט ועליו מופיע הכוכב או הכוכבת של הילד או הילדה שלכם הוא הרעיון הבא. טפט עליו מתנוססת נעה קיריל או כל זמרת אחרת אותה הילדה שלכם מעריצה או זמר/שחקן כדורגל אותו הילד שלכם מעריץ, תהיה הפתעה נפלאה לילד. חשוב לקחת בחשבון שאם תבחרו בטפטים בגוון מסויים ותחליטו על הדפסה רק על טפט אחד, תוכלו להחליף את אותו טפט בלבד, ברגע בו הילד יהיה מעוניין בהדפס של דמות אחרת על הקיר שלו. כי היום ניתן להדפיס דיגיטלית טפט, לכל גיל.
  3. עולמות שונים – יש ילדים שאוהבים את האסטרונומיה ויש אחרים שאוהבים את עולם החי. רעיון שלישי הוא להדפיס על הטפט דמויות מאותו עולם שילדכם אוהב. אם מדובר על כוכבים, שמש וירח לילדים שאוהבים אסטרונומיה או הדפסה של כל מיני חיות לילדים שאוהבים את עולם החי וכו'.
  4. מגדר – רעיון רביעי הוא לבחור בטפטים בגווני המגדר של הילד או הילדה כאשר על הטפט ניתן לשלב צורות עדינות המתאימות לחדרו של בן או חדרה של בת , כמו למשל לבבות ורודים לחדרה של הילדה וכוכבים כחולים לחדרו של הילד.
  5. שמות – הפתעה נעימה נוספת יכולה להיות טפט המשלב צורות ואת שמו של הילד.

לסיכום, נכון להיום, ניתן להזמין כל הדפסה בה אתם מעוניינים לטפט חדר הילדים או לבחור באותו טפט מיוחד מההיצע הגדול של טפטים מעוצבים לחדרי ילדים ולהפתיע את ילדכם.

בהצלחה!

נכתב באדיבות דומיין בדים