Blog by MGS

עיצוב המטבח הוא אחד החלקים הכי מורכבים ומעניינים בתכנון הבית ויש שיגידו שהוא החלק החשוב ביותר. המטבח הוא הלב של הבית, האזור בו המשפחה מתכנסת כולה לאכול יחד, ממלכת הבישולים של אמא והחלל שאליו אנחנו נכנסים עשרות פעמים ביום. אז אם אתם בעיצומו של תכנון מטבח חדש או שיפוץ מטבח קיים, הנה כמה מוצרים שישדרגו לכם את מראה המטבח.
Continue Readingמדבקות קיר ומוצרי חשמל שישדרגו את המטבח
עיצוב של חדרי ילדים הוא עולם ומלואו וניתן למצוא היום המון מוצרים בשוק כדי לגרום לחדר הילדים להיראות טוב יותר.
Continue Readingהמוצרים שישדרגו את חדר הילדים
איך תעדיפו שהקיר שלכם ייראה ויעוצב? במקרים רבים, אנשים בוחרים להשאיר את קירותיהם לבנים ולהדביק עליהם טפטים מעוצבים, אך אין ספק שהבחירה לצבוע את הקיר בצבע בסיס עמוק היא מבורכת גם כן. המדבקות שלנו כוללות עיצובים קלאסיים, מודרניים, עיצובי ספורט ועוד. אם תיקחו שני טפטים מעוצבים, את האחד תתקינו על קיר לבן ואת השני על קיר צבוע בצבע כלשהוא, אותו טפט ייראה שונה על שני הקירות. לרוב, אותו טפט מעוצב ייראה אחרת לגמרי כאשר מתקינים אותו על קיר צבוע (לא בלבן), וכדאי תמיד לשקול את הדרכים הטובות ביותר לעצב את הקירות. זכרו, חלק מהאווירה בבית היא מה שאנחנו סופגים מהקירות סביבנו. בין אם מעוניינים לעצב משרד או בית, טפטים מעוצבים למשרד ולבית זה המענה המדויק ביותר לעיצוב במחיר אטרקטיבי ביותר.
Continue Readingלקיר, לבית ולמשרד | התקנת טפטים מעוצבים
רוצים לעצב את חדר הילדים ומתלבטים מהם הטפטים אותם הילדים יאהבו? במאמר זה נספק לכם את חמשת הרעיונות הטובים ביותר לאותם טפטים לחדר הילדים. חלק מהרעיונות שאובים ממעצבי חדרי ילדים מנוסים ורעיונות אחרים הינם משאלת ליבם של הילדים עצמם. הבה נתחיל...
Continue Reading5 רעיונות לטפטים לחדר שהילדים שלכם יעופו עליהם
אחת הדילמות הגדולות ביותר של כל הורה היא האם לעצב את חדר התינוקות ולקנות ציוד לתינוק טרם הלידה או לאחר הלידה. במאמר זה נציג בפניכם את המיתוסים והגישה הפרקטית לעניין ובהתאם תוכלו להגיע להחלטה המתאימה לכם.
Continue Readingעיצוב חדר התינוקות טרם הלידה - בעד או נגד?

Items 1 to 6 of 23 total

הצגה לכל עמוד
WhatsApp Chat WhatsApp Chat