על מנת להוסיף קצת יותר Fun לסביבת העבודה לא צריך לעצב מחדש את המשרד, אלא שאפשר לשדרג אותו עם כמה אלמנטים פשוטים וקלים לביצוע. שדרוג כזה יוסיף מראה ייחודי, ייצור שיח בין העובדים וגם יעורר את האווירה שמאוד משפיעה על תפוקת העבודה ועל התהליכים החברתיים בין העמיתים שעובדים יחד. הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מדבקות קיר בעלות ערך מוסף המשודר דרך העיצוב שלהן. המדבקות הללו יכולות להיות צבעוניות או גיאומטריות, בעלות אפקט מיוחד או בסגנון ארט דקו, העיקר שהוספתן תיצור אפקט חיובי ותמשוך את תשומת הלב.

מדבקות קיר למשרד

הערך המוסף של מדבקות קיר במשרד

מדבקות קיר מספקות את שדרוג העיצוב של המשרד יחד עם ערך מוסף. הערך המוסף הזה יכול לבוא לידי ביטוי ביצירת פינה ייחודית במשרד, ביצירת סביבת עבודה דינאמית ובתרומה להגברת היצירתיות. ישנן מדבקות שהתבוננות עליהן מעניק מנוחה לעיניים, יש כאלה שמאפשרות לשפר את הריכוז ואחרות פותחות את הנתיב לרעיונות חדשים. מדבקות גיאומטריות, מדבקות היוצרות אפקט של תלת מימד ומדבקות המצריכות ביצוע השלמת הצורה החסרה יספקו את הערך המוסף הנ"ל. כמו כן, הערך המוסף יכול להיות כמו חברתי וכך גם עיצובי ותודעתי, מה שחשוב הוא שהוא יותאם לגישה שהנחתה את בעלי החברה ביצירת סביבת העבודה ובבניית הצוות.

מדבקת קיר צבעונית

העיצוביות שתורמת למשרד

משרד מעוצב הופך לסביבת עבודה פחות רשמית והרבה יותר יצירתית ומתחשבת בעובדים. עיצוב באמצעות מדבקות קיר יאפשר להוסיף לאווירה המשרדית המחויטת קרטוב של חוש הומור והצבעוניות תעורר מחשבות חיוביות ותיצור תחושה אופטימית. עיצוביות כזו תשדר את הרוח הצעירה ואת הקונספטואליות של עבודת הצוות שעובד במשרד וגם תשדר למבקרים במשרד את השקפת העולם של החברה ותספק לעובדים את המקור להשראה ואת הפינה המשרדית שבה אפשר לחוש את הדינאמיקה החברתית טוב יותר.

למדבקות נוספות למשרד - לחצו כאן!