כל ילד אוהב חיות ומתרגש במיוחד כשהוא מבקר בגן חיות ובטח כשעולם החיי הינו מושך ומסקרן אותו. ילדים אוהבים להתעסק עם בעלי החיים ולהכיר את עולמם וזה מאוד מפתח את הדמיון ואת היכולת להבין את העולם. הרצון שלהם לגדל חיית מחמד לא תמיד זהה לשאיפות של ההורים שמבינים את כל ההשלכות של הטיפול בחיית המחמד שאינן ברורות לילד הרואה את החיה כחברו הטוב שאפשר לשחק עימו. על מנת שלא למנוע מהילד את הסביבה ההתפתחותית הנכונה, אפשר להיעזר במדבקות קיר דקורטיביות עם חיות שמיועדות במיוחד לחדרי הילדים.

אילו מדבקות יענו על הצורך של הילד להכיר את עולם החי?

מדבקה עם כלב מתוק מהסוג פאג תשדרג את החדר של הילד ותשזור תוכן חדש לחיו. ברגע שהילד יפקח את עיניו בבוקר הכלב יהיה שם והוא גם ימתין לו כשיחזור מבית הספר או מהגן. כך גם המדבקות עם הכלבלב החמוד צ'יוואווה או אפילו עם צמד צ'יוואוות שבטוח יהפכו לחבריו הטובים של הילד ויספקו לו את המענה לצורך להיות בסביבה של חיות. יש ילדים שמתחברים יותר לציפורים דווקא ולא לכלבים, בחדרם ניתן להשתמש במדבקה עם ציפור דקורטיבית צבעונית או להדביק מדבקה של כמה כלובי ציפורים. ילדים אחרים חולמים על טיול ספארי. במיוחד עבורם נוצרו מדבקות של זברות וג'ירפות שמתאימות לא רק להדבקה על הקיר אלא גם על גבי הדלת של החדר או על גבי התקרה.

התרומה העיצובית של המדבקות הללו

מלבד הערך המוסף שמספקות מדבקות של חיות לחדרי הילדים, אודות לעיצובן הייחודי הן גם משדרגות את מראה החדר ומוסיפות לו המון צבעוניות ועליזות, שמאוד מתאימה לעולם הילדות. העיצוב באמצעות המדבקות הללו הוא קל ופשוט וניתן להחליפו מתי שרוצים בעיצוב חדש שיתאים לתחומי העניין המשתנים של הילד.

 

למדבקות קיר נוספות בצורות של חיות לחצו כאן