בתחום העיצוב ישנם לקוחות אשר נחשבים לחלומו של כל מעצב, לרוב מדובר בילדים. עיצוב חדר הילדים זו חוויה בפני עצמה שכן ילדים אינם פוחדים לשלב צבעים, עולם הדמיון שלהם מאוד עשיר ויש באמתחתם רעיונות מאוד מעניינים. יותר מכך, הם הרבה יותר פתוחים לשינויים מכל אדם ממוצע ועל כן יאפשרו לכם להעז בכל אחד משלבי העיצוב ולהפוך את החלל ללא פחות מחוויה ויזואלית יוצאת דופן ומיוחדת במינה.

הסוד טמון בשילובים הנכונים

חדר הילדים צריך להיות מאוד פונקציונלי מחד, אך גם מאוד מעורר ומלהיב. חשוב לשים לב כי עיצובו מותאם לשלב ההתפתחותי של הילד, אך גם שהוא יכלול מחשבה לעתיד כך שהילד יוכל לגדול לתוכו ויחד עמו. לכן כאשר רוצים להשפיע על המראה הוויזואלי יש לבחור בפריטים אותם קל לשנות, ושהשינוי שלהם יהיה בעל חשיבות וישפיע על מראה החדר. ולמה הכוונה? ישנם פריטים שיכולים לשמש כאלמנט המרכזי בחדר, ומנגד, כאשר הילד מתבגר והם אינם מתאימים יותר בנוף, נוכל להחליף אותם בקלות וביעילות וליצור את ההבדל.

וילונות

אחת הדרכים ליצור רושם ויזואלי היא על ידי וילונות לחדרי ילדים. כבר מזמן שוילונות הפכו להיות פריט מעוצב ודקורטיבי והם אינם משמשים עבור הצללה ופרטיות בלבד. הוילונות המודרניים מגיעים בשלל דגמים, גדלים ועיצובים. הם חלקים או עם דוגמאות והדפסים ומתאימים לכל טעם, תחביב, העדפה או סגנון. וילונות בנושאים, עם הדפסים, צורות, נקודות או פסים בגוונים ובסגנונות שונים המעניקים לכם אינסוף אפשרויות עיצוביות.

טפטים

MyVinilo מעמידה לרשותכם טכנולוגיה חדשנית של הדפסה דיגיטלית על וילונות לחדרי ילדים, באמצעותה ניתן להדפיס את כל הדגמים של הטפטים לחדרי ילדים ומדבקות הקיר ישירות על הווילון וכך ליצור את הסט המושלם. הסט כולל מגוון רחב של פריטים, אשר יחד, יוצרים רושם ויזואלי מיוחד במינו. באתר תוכלו למצוא דגמים רבים של טפטים לחדרי ילדים מהם אפשר לבחור וכך להפוך את החלל לכמה שיותר מיוחד וססגוני.

תמונות

מלבד טפטים לחדרי הילדים אשר מכסים את כל הקיר ויוצרים אפקט דומיננטי, ניתן לבחור גם בתמונות טפט אשר נחשבות ליותר סולידיות, אך יחד עם זאת הנן בעלות אמרה מקורית ויוצרות רושם מיוחד. תמונות טפט מאפשרות לכם לעצב את חדר הילדים בסגנון מסוים וכאשר הילד גדל או שמשנה תחום עניין, ניתן פשוט לקלף את התמונה ולהדביק אחרת, ומעט יותר מתאימה, במקומה.

MyVinilo הנה חנות טפטים בהוד השרון המציעה לכם מגוון גדול של מוצרים לבחירה, באמצעותם ובליווי הצוות המקצועי שלנו, תוכלו ליצור בדיוק את החוויה הוויזואלית שרציתם לחדרי הילדים שלכם.