טפטים הם אלמנט עיצובי המיועד בעיקר להסתרת פגמים, לחדש ולרענן אווירה וסגנון ולהשתלב בכל עיצוב פנים הבית ויותר מכך – בעזרת טפטים שמגיעים בשלל של עיצובים ניתן לעצב מטבחים וגם לחסוך בהרבה מאוד עלויות. טפטים בחלל הם מה שעושה את ההבדל הגדול בשינוי קטן.  

ניצול טוב יותר של החלל, לא מחייב רק פתרון טכנולוגי יקר, חיסכון של זמן, של עלויות או כל משאב אחר מאפשר ניצול טוב יותר של חלל. לכן אם אתם רוצים לשוות מראה מיוחד, אחר ורענן למטבח שלכם, תוכלו לעשות זאת גם על ידי מגוון שלם של טפטים. תוכלו למצוא היום דגמים מעוצבים של טפטים בסטנדרט גבוה מחומרי גלם מעולים, במרקמים שונים שהם עמידים ונוחים לניקיון.

טפטים מחומר טבעי

היום בעיצוב המודרני ישנה נטייה לחזור לטבע ולשלב בו את כל חומרי הגלם האורגניים בעיצוב של המטבח, גם כשמדובר בטפטים, יש מגוון דגמים של טפטים מחומריים טבעיים כמו במבוק או קש טבעי שניתן להתאים לכל סגנון עיצובי בחלל המטבח.  

טפטים למטבחים מעוצבים

אם קשה לכם להיפרד מהטפטים הקלסיים במטבח, תתפלאו לדעת שניתן למצוא גם טפטים שנראים ממש כמו פעם מבטון ומגוון של אריחים ישנים מספקים מראה עיצובי מרענן ומרהיב הגורם לפעולה של שדרוג מטבחים. תהליך הייצור הוא שונה לגמרי למרות הנראות שלהם, הם מיוצרים על ידי טכנולוגיות משוכללות ומגיעים בעיצובים מודרניים וחדישים, לעיתים הם נראים יותר טוב מהדבר האמיתי.

טפטים לארונות מטבח

מטרתם של הטפטים לא רק לקיר או לצורך עיצובי, ניתן אף להסתיר בעזרתם פגמים או אף לעשות חידוש וריענון ללא צורך בהחלפה של מה שכבר קיים. ארונות המטבח לצורך העניין, על הארונות הישנים שכבר לא מתאימים לרוח הזמן או התקופה אפשר להדביק טפט מעוצב לארון מטבח שלא יבייש גם מטבחי יוקרה מעוצבים במיוחד.

היתרונות בשילוב טפטים במטבח שלנו

לשילוב טפטים בעיצוב המטבח ישנם יתרונות רבים, ביניהם אלו הבאים:

חיסכון גדול – קניית טפטים נחשבת לחסכונית יותר בהשוואה למחיריהם של חומרי הגלם המיועדים לחיפוי קירות המטבח. ההשקעה בטפט דמוי אריח תהיה קטנה יותר ביחס להשקעה הנדרשת עבור התקנת אריחים אמתיים.

מנעד עיצוב רחב – כיום הטפטים מגיעים בעיצובים מודרניים ולהם אפקטים מיוחדים. אין מדובר בהדפסי פרחים מבית סבתא, אלא בטכנולוגיה מודרנית ועיצובים יוקרתיים במיוחד אשר מתאימים לכל מטבח ולכל טעם או העדפה.

עמיד בפני נזקים – הטפטים אשר מיועדים לשימוש במטבח משלבים תכונות המקנות להם עמידות גבוהה. מדובר בטפטים אותם ניתן לרחוץ בכל עת ולנקות ללא בעיה ומבלי חשש להתכלות החומר לאחר תקופה.

מראה יחודי – בעזרת טפטים ומדבקות לארון מטבח ניתן ליצור כל מראה שרוצים. כך אם למשל רוצים לשלב תמונה בעלת משמעות בחלל, או לשתות קפה למראה נופים אורבניים או טבעיים, זה אפשרי. אין גבול לדמיון, לעיצובים או לאפשרויות שטפטים מציעים.